zero EI OSAA lopettaa
3 posters
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Re: zero EI OSAA lopettaa
Kiitän reportista. Zero noobille ikuinen porttari!
Ladettaja- Admin
- Viestien lukumäärä : 451
Pikkumunapäät. Ja muka tommone sanoo olevansa 17v, itse en ainakaan tuhlaisi sekunttiakaan trollaamiseen t'lläisten kovisten keskellä.
Koviksiapa hyvinkin =)Keisari kirjutas:Pikkumunapäät. Ja muka tommone sanoo olevansa 17v, itse en ainakaan tuhlaisi sekunttiakaan trollaamiseen t'lläisten kovisten keskellä.
Ja pidäthän huolta, ettei se pössö täällä liiku kun se levittää paskaa näihin ketjuihin.
Kovis on, mutta ei varmaankaan ole lukenut foorumin sääntöjä.
Säännöt on koviksille!!
Ladettaja- Admin
weeeeeeee toka kerta mun elämässä ku oon kovis!!!Ladettaja kirjutas:Koviksiapa hyvinkin =)Keisari kirjutas:Pikkumunapäät. Ja muka tommone sanoo olevansa 17v, itse en ainakaan tuhlaisi sekunttiakaan trollaamiseen t'lläisten kovisten keskellä.
Ja pidäthän huolta, ettei se pössö täällä liiku kun se levittää paskaa näihin ketjuihin.
Säännöt on koviksille!!
elephantti prod
Tuo elephtant näyttää enemmän kikkeliltä kuin elefantilta o.O!!Kaupusteleva Siivooja kirjutas:weeeeeeee toka kerta mun elämässä ku oon kovis!!!Ladettaja kirjutas:Koviksiapa hyvinkin =)Keisari kirjutas:Pikkumunapäät. Ja muka tommone sanoo olevansa 17v, itse en ainakaan tuhlaisi sekunttiakaan trollaamiseen t'lläisten kovisten keskellä.
Säännöt on koviksille!!
elephantti prod
Ladettaja- Admin
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1