Finlander096 kanssa revenant metsällä (kato kuvat)
5 posters
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Finlander096 kanssa revenant metsällä (kato kuvat)
Yksi viimeisestä revenant huntista mis oon, kohta kun wildu vaihtuu pvp (luulen että revet jää, en ole varma). Minä, Pohjolainen (eli runessa Finlander096),akatorajuuso ja pari muuta lähti metsästämään revenantteja. Alhaalla kuvat.
Siin on siis ne kuvat (toivottavasti näkyy, oon aika aloittelija näissä jutuissa) Vikassa kuvassa ruoka oli loppu ja kaverit oli hyljänny mut ja lopulta kuolin. Päivän saldo oli 3 tappoa (2 vampyyriä, 1 ihmissusi) mutta tulipahan tehtyä. Enjoy
Akatorajuuso oli revenant jahdin johtaja ja teki kaikki tapot, itse en tappanut yhtään revejä.
Siin on siis ne kuvat (toivottavasti näkyy, oon aika aloittelija näissä jutuissa) Vikassa kuvassa ruoka oli loppu ja kaverit oli hyljänny mut ja lopulta kuolin. Päivän saldo oli 3 tappoa (2 vampyyriä, 1 ihmissusi) mutta tulipahan tehtyä. Enjoy
Akatorajuuso oli revenant jahdin johtaja ja teki kaikki tapot, itse en tappanut yhtään revejä.
Viimati muutis seda Pohjolainen (Kolm 5 Jan 2011 - 17:01). Kokku muudetud 1 kord
Pohjolainen- Kohta-Jopa-Aktiivinen
- Viestien lukumäärä : 11
Re: Finlander096 kanssa revenant metsällä (kato kuvat)
saapa hyvinkin.Allu kirjutas:Voi juku, saakos näiltä jotain f2pssäkin?
Ladettaja- Admin
- Viestien lukumäärä : 451
ehkä max jotai rune daggerei?=DLadettaja kirjutas:saapa hyvinkin.Allu kirjutas:Voi juku, saakos näiltä jotain f2pssäkin?
Oujezzz Ite ownailen aina p2p noit druidien luona
Suur Tuomas- K5
- Viestien lukumäärä : 132
Ikä : 27
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1