Joopiin RANK
3 posters
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Joopiin RANK
Ooon iha 100% sitä mielt et Joopiin pitäs saada genus takas, turhaa vietii ku joku n00b luulee tietäväs mitä o rageus ja reportoi siit.. Joopii o toiminu iha asiallisest general rankillaa. : )
Reptile Dig- Telakalta-päässyt
- Viestien lukumäärä : 9
Ikä : 30
Re: Joopiin RANK
Joopii dissaaArsiDAA kirjutas:Ooon iha 100% sitä mielt et Joopiin pitäs saada genus takas, turhaa vietii ku joku n00b luulee tietäväs mitä o rageus ja reportoi siit.. Joopii o toiminu iha asiallisest general rankillaa. : )
Minä kickkaan osan joopiin dissausryhmästä.
Valitan damalle.
Dama ottaa genun pois Joopiilta.
Joopii alkaa valittelemaan.
Asiallisesti on toiminut..
Ladettaja- Admin
- Viestien lukumäärä : 451
o.O
Millon Joopiilta on ees viety Genu ? :-D Oon iha kujalla. Mikä tää juttu oikee nyt sit on ?
iTzSupa- Aktiivinen
- Viestien lukumäärä : 23
Ikä : 29
Se genu palautui jo. Tämä on vanha ketju.iTzSupa kirjutas:Millon Joopiilta on ees viety Genu ? :-D Oon iha kujalla. Mikä tää juttu oikee nyt sit on ?
Ladettaja- Admin
Ei, vaan toi huomionkipee terroristi rising star lupasi, että mun rankki on poissa kuukauden päästä, tein topicin, jotta kertositte mielipiteenne, jos kaikki on mun puolella niin eipä dama varmaan rankkia poistaLadettaja kirjutas:Se genu palautui jo. Tämä on vanha ketju.iTzSupa kirjutas:Millon Joopiilta on ees viety Genu ? :-D Oon iha kujalla. Mikä tää juttu oikee nyt sit on ?
Vieraili- Külaline
Jees
No, iha asiallisesti se Joopii on kyllä mun mielestä ollu, sais eka varottaa ennenku kikkais, antaa sen nyt pitää se Genu, oon sitä mieltä.
iTzSupa- Aktiivinen
- Viestien lukumäärä : 23
Ikä : 29
Teit ihan oikein.Joopii K5 kirjutas:Ei, vaan toi huomionkipee terroristi rising star lupasi, että mun rankki on poissa kuukauden päästä, tein topicin, jotta kertositte mielipiteenne, jos kaikki on mun puolella niin eipä dama varmaan rankkia poistaLadettaja kirjutas:Se genu palautui jo. Tämä on vanha ketju.iTzSupa kirjutas:Millon Joopiilta on ees viety Genu ? :-D Oon iha kujalla. Mikä tää juttu oikee nyt sit on ?
Ladettaja- Admin
Similar topics
» Joopiin rank pois? Tai sitten ei?
» Joopiin divine ls
» Joopiin zaros gwd solo guide - +75 kills/trip
» Donator Rank
» Uusi Donator Rank
» Joopiin divine ls
» Joopiin zaros gwd solo guide - +75 kills/trip
» Donator Rank
» Uusi Donator Rank