ota damagee katso tämä ja vastaa!!!
3 posters
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
ota damagee katso tämä ja vastaa!!!
miksi minun rank on poissa?
olisi kovin mukavaa jos minulle kerrottaisiin syy ja kerrottaisiin miksi se lähti?
olisi kovin mukavaa jos minulle kerrottaisiin syy ja kerrottaisiin miksi se lähti?
Re: ota damagee katso tämä ja vastaa!!!
Se on varmaan siksi poissa koska et ole ollut tarpeeksi viime lauantai-iltapäivänä damagen kanssa skypessä katsomassa kummalla on murrosikä pidemmällä.
Rising Starr- Yli-Eliitti
- Viestien lukumäärä : 74
hmm ymmärsin tuon sarkasmisena mutta vastaan kuitenkin että olin viiknlopun poissa koneelta;DRising Starr kirjutas:Se on varmaan siksi poissa koska et ole ollut tarpeeksi viime lauantai-iltapäivänä damagen kanssa skypessä katsomassa kummalla on murrosikä pidemmällä.
Sellainen ei sovi. Damage vaatii, että tzätissä ollaan 24/7.kauppias K5 kirjutas:hmm ymmärsin tuon sarkasmisena mutta vastaan kuitenkin että olin viiknlopun poissa koneelta;DRising Starr kirjutas:Se on varmaan siksi poissa koska et ole ollut tarpeeksi viime lauantai-iltapäivänä damagen kanssa skypessä katsomassa kummalla on murrosikä pidemmällä.
Ladettaja- Admin
- Viestien lukumäärä : 451
taas haistan sarkasmin hajun;DLadettaja kirjutas:Sellainen ei sovi. Damage vaatii, että tzätissä ollaan 24/7.kauppias K5 kirjutas:hmm ymmärsin tuon sarkasmisena mutta vastaan kuitenkin että olin viiknlopun poissa koneelta;DRising Starr kirjutas:Se on varmaan siksi poissa koska et ole ollut tarpeeksi viime lauantai-iltapäivänä damagen kanssa skypessä katsomassa kummalla on murrosikä pidemmällä.
Similar topics
» Allu -Pokemonkortti KATSO
» Ota Damagee cc
» Ota Damagee`s PK vids
» Allu Vai Ota Damagee/Aaron
» Ota Damagee Attack 99 party!
» Ota Damagee cc
» Ota Damagee`s PK vids
» Allu Vai Ota Damagee/Aaron
» Ota Damagee Attack 99 party!
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1