I hAx U QUit kickaa turhaan? Genun väärinkäyttöä..?
4 posters
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Pohjolainen- Kohta-Jopa-Aktiivinen
- Viestien lukumäärä : 11
Re: I hAx U QUit kickaa turhaan? Genun väärinkäyttöä..?
Kyllä Tähän Jotenkin Puututaan .
-Tuomas K5.
-Tuomas K5.
Suur Tuomas- K5
- Viestien lukumäärä : 132
Ikä : 27
Tuossahan näkyy vain sen kickit. Voisitko vielä näyttää chatin yläpuolta, niin nähtäisiin tekikö kyseiset tyypit mitään. Täydellistä todistetta tästä ei voida ottaa, koska ton You swing your pick at the rockkia ennen olisi voinut tapahtua jotakin, mutta jos paljon todistajia löytyy turhaan kickaamisen, voidaan sitten ottaa tästä syyte.
Minä en kuitenkaan ole mitään mieltä asiasta, olen täydellisesti puolueeton, ja muut saavat kommentoida ja kertoa olivatko mahdollisesti paikalla juuri tähän aikaan ja mitä tekivät RS, näkivätkö tapahtuman, yms.
Minä en kuitenkaan ole mitään mieltä asiasta, olen täydellisesti puolueeton, ja muut saavat kommentoida ja kertoa olivatko mahdollisesti paikalla juuri tähän aikaan ja mitä tekivät RS, näkivätkö tapahtuman, yms.
Ladettaja- Admin
- Viestien lukumäärä : 451
aijaa,vittu mä oo mitää kickannu ainakaa turhaa..huoh..
i ownz claws- Kohta-Jopa-Aktiivinen
- Viestien lukumäärä : 18
Ikä : 29
No minulle niin sanottiin ja kun kysyin että lähetänkö jutusta tiedon foorumeille niin sain vastaukseksi "joo". Jos tämä on päätön huhu pyydän anteeksi tästä topicista. Muita todisteita että olisiko kukaan tehnyt mitään ansaitakseen kickin ei ole, vain henkilöiden omat sanat että on kickitty turhaan chatista ja niin oli tapahtunut kuulemma "koko viikon". Ja kuten itse sanoin tuossa ekassa postissa "Päätin olla avuksi ja laittaa foorumeille tiedon" Eli mulle sanottiin että kuulemma oltiin kickattu turhaan. En siis syyllistä ketään, päätinpähän laittaa tiedon foorumeille jotta saataisiin asiaan enemmän selkoa.
Pohjolainen- Kohta-Jopa-Aktiivinen
- Viestien lukumäärä : 11
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1