Allu on K5
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

I hAx U QUit kickaa turhaan? Genun väärinkäyttöä..?

4 posters

Go down

I hAx U QUit kickaa turhaan? Genun väärinkäyttöä..? Empty I hAx U QUit kickaa turhaan? Genun väärinkäyttöä..?

Postitamine  Pohjolainen Esm 14 Märts 2011 - 9:10

I hAx U QUit kickaa turhaan chatista henkilöitä jotka ei ole tehnyt mitään! (kicki ei kyllä muhun kohdistunut, mutta päätin olla avuksi ja laittaa foorumeille tiedon) Alhaalla pitäisi näkyä kuva

I hAx U QUit kickaa turhaan? Genun väärinkäyttöä..? Runescapebankick[img]I hAx U QUit kickaa turhaan? Genun väärinkäyttöä..? Runescapebankick [/img]
Pohjolainen
Pohjolainen
Kohta-Jopa-Aktiivinen

Viestien lukumäärä : 11
Join date : 21/12/2010
Paikkakunta : Rellekka, Fremennik Province

Tagasi üles Go down

I hAx U QUit kickaa turhaan? Genun väärinkäyttöä..? Empty Re: I hAx U QUit kickaa turhaan? Genun väärinkäyttöä..?

Postitamine  Suur Tuomas Esm 14 Märts 2011 - 10:16

Kyllä Tähän Jotenkin Puututaan .



-Tuomas K5.
Suur Tuomas
Suur Tuomas
K5

Viestien lukumäärä : 132
Join date : 22/01/2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Espoon Ja Vantaan Rajal.

Tagasi üles Go down

I hAx U QUit kickaa turhaan? Genun väärinkäyttöä..? Empty Re: I hAx U QUit kickaa turhaan? Genun väärinkäyttöä..?

Postitamine  Ladettaja Püh 20 Märts 2011 - 6:02

Tuossahan näkyy vain sen kickit. Voisitko vielä näyttää chatin yläpuolta, niin nähtäisiin tekikö kyseiset tyypit mitään. Täydellistä todistetta tästä ei voida ottaa, koska ton You swing your pick at the rockkia ennen olisi voinut tapahtua jotakin, mutta jos paljon todistajia löytyy turhaan kickaamisen, voidaan sitten ottaa tästä syyte.

Minä en kuitenkaan ole mitään mieltä asiasta, olen täydellisesti puolueeton, ja muut saavat kommentoida ja kertoa olivatko mahdollisesti paikalla juuri tähän aikaan ja mitä tekivät RS, näkivätkö tapahtuman, yms.
Ladettaja
Ladettaja
Admin

Viestien lukumäärä : 451
Join date : 06/12/2010

Tagasi üles Go down

I hAx U QUit kickaa turhaan? Genun väärinkäyttöä..? Empty Re: I hAx U QUit kickaa turhaan? Genun väärinkäyttöä..?

Postitamine  i ownz claws Esm 21 Märts 2011 - 11:02

aijaa,vittu mä oo mitää kickannu ainakaa turhaa..huoh..
i ownz claws
i ownz claws
Kohta-Jopa-Aktiivinen

Viestien lukumäärä : 18
Join date : 06/12/2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Jyväskylä

Tagasi üles Go down

I hAx U QUit kickaa turhaan? Genun väärinkäyttöä..? Empty Re: I hAx U QUit kickaa turhaan? Genun väärinkäyttöä..?

Postitamine  Pohjolainen Teis 22 Märts 2011 - 10:48

No minulle niin sanottiin ja kun kysyin että lähetänkö jutusta tiedon foorumeille niin sain vastaukseksi "joo". Jos tämä on päätön huhu pyydän anteeksi tästä topicista. Muita todisteita että olisiko kukaan tehnyt mitään ansaitakseen kickin ei ole, vain henkilöiden omat sanat että on kickitty turhaan chatista ja niin oli tapahtunut kuulemma "koko viikon". Ja kuten itse sanoin tuossa ekassa postissa "Päätin olla avuksi ja laittaa foorumeille tiedon" Eli mulle sanottiin että kuulemma oltiin kickattu turhaan. En siis syyllistä ketään, päätinpähän laittaa tiedon foorumeille jotta saataisiin asiaan enemmän selkoa.
Pohjolainen
Pohjolainen
Kohta-Jopa-Aktiivinen

Viestien lukumäärä : 11
Join date : 21/12/2010
Paikkakunta : Rellekka, Fremennik Province

Tagasi üles Go down

I hAx U QUit kickaa turhaan? Genun väärinkäyttöä..? Empty Re: I hAx U QUit kickaa turhaan? Genun väärinkäyttöä..?

Postitamine  Sponsored content


Sponsored content


Tagasi üles Go down

Tagasi üles

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele