Allu on K5
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

haistakaa homot vittu,bannatkaa mut ees cc????

3 posters

Go down

haistakaa homot vittu,bannatkaa mut ees cc???? Empty haistakaa homot vittu,bannatkaa mut ees cc????

Postitamine  kauppias K5 Nelj 26 Mai 2011 - 6:51

aaron saatanan kullinlutkuttaja ei osaa ees pistää mua ignoree ku tehny about 4 massakickkii?? aaron saatana hilarius helari sää voit painuu hiekkalaatikolles ja lutkuttaa sitä kullias...
haistakaa homot vittu,bannatkaa mut ees cc???? B00mk

pistäkää paremmaks massakickiks
tää cckin on nii vitu paska,jos genui on yhteens in samaa aikaa enemmä ku muit rankkei???
herätkääs jo ja lopettakaa paska cc??!?!?!?!?!?!
kauppias K5
kauppias K5
N00B

Viestien lukumäärä : 234
Join date : 08/12/2010
Paikkakunta : varrock

https://www.youtube.com/user/robedreamohPK?feature=mhum

Tagasi üles Go down

haistakaa homot vittu,bannatkaa mut ees cc???? Empty Re: haistakaa homot vittu,bannatkaa mut ees cc????

Postitamine  Ladettaja Nelj 26 Mai 2011 - 7:48

Pidetään tämä ketju täällä, mutta olisit vähän voinut asiallisemmin kirjoittaa...

No siis, minulla ei ole mitään muuta arskaa vastaa kuin vain se luvallinen poissaolo, josta menetin rankin.
Ladettaja
Ladettaja
Admin

Viestien lukumäärä : 451
Join date : 06/12/2010

Tagasi üles Go down

haistakaa homot vittu,bannatkaa mut ees cc???? Empty Re: haistakaa homot vittu,bannatkaa mut ees cc????

Postitamine  Suur Tuomas Laup 28 Mai 2011 - 5:15

Lawl , Mun Banni Näkyy Tossa kun Toi Vitu Helarit Oli Puhunut Paskaa Arskalle. Mut Lawl , Sain 2minsan Pääst Takas Unbannit eikä rank lähteny , ku Arska on reilu , ainaski joillekkin.
Suur Tuomas
Suur Tuomas
K5

Viestien lukumäärä : 132
Join date : 22/01/2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Espoon Ja Vantaan Rajal.

Tagasi üles Go down

haistakaa homot vittu,bannatkaa mut ees cc???? Empty Re: haistakaa homot vittu,bannatkaa mut ees cc????

Postitamine  Vieraili Reede 3 Juun 2011 - 14:13

respectit sullekki, itekkin käytin ite keksimää glitchiä ja tyhjensin koko klaanin

Vieraili
Külaline


Tagasi üles Go down

haistakaa homot vittu,bannatkaa mut ees cc???? Empty Re: haistakaa homot vittu,bannatkaa mut ees cc????

Postitamine  Sponsored content


Sponsored content


Tagasi üles Go down

Tagasi üles


 
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele