Energiajuomat?
+5
Jeahhhh44
Noora K5
Waxedwizard
Ladettaja
Allu K5
9 posters
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Energiajuomat?
Pidätkö energiajuomista? Itse vihaan kyseisiä litkuja yli kaiken. Kaikki uhoavat juo meillä sitä koulussa ja nykyään aamusinkin kello kaheksan kaikilla es tölkki käes, ei pysty edes aamua oleen ilman. Kerro mielipiteesi.
Allu
Allu
Re: Energiajuomat?
Energiajuomat ovat paskaa! Haisee pahalle..
Ladettaja- Admin
- Viestien lukumäärä : 451
Noh, mul ei oo mitään niitä vastaan, en kyl ite juokkaa kovin. ^^
Waxedwizard- Yli-Eliitti
- Viestien lukumäärä : 64
En tykkää itse energia juomist, en tajuu miten joku voi juua sitä se näyttääki ihan kuselt :S:S ja maistuu! ainakin ne es-juomat! kaikki vaan aina koulus lipittää niitä menemään..monta tölkkiä päiväs:D:d aika kumma juttu ku joku tykkää niistä, mut se on niitten mielipide tai makupide tai mikä ny onkaa :D
Noora K5- Admin
- Viestien lukumäärä : 106
Ikä : 29
ES,ED,MEGAFORCE
Jeahhhh44- Eliitti
- Viestien lukumäärä : 51
Es, ed, rodeo, battery menee
Rising Starr- Yli-Eliitti
- Viestien lukumäärä : 74
>.<
Ei vitussa oo hyviä, kamala maku ja sillai, huuletkin jäätyy niihin tölkkeihin talvisin. Mulle ei oo selvinny, et vaikuttaaks ne jotenkin valvomisee ? Ei todellakaan siltä tunnu, kusetusta ja rahan tuhlausta.
iTzSupa- Aktiivinen
- Viestien lukumäärä : 23
Energiajuomissa on kofeiinia. Lapset eivät saa nukutuksi öisin. Ja jos ei saa nukutuksi, vastustuskyky hupenee. En kannata juomaan, jos haluatte pysyä terveinä.iTzSupa kirjutas:Ei vitussa oo hyviä, kamala maku ja sillai, huuletkin jäätyy niihin tölkkeihin talvisin. Mulle ei oo selvinny, et vaikuttaaks ne jotenkin valvomisee ? Ei todellakaan siltä tunnu, kusetusta ja rahan tuhlausta.
PS:
W00000000000T @@@@@@@@@@@@TÄMÄ OLI 200 VIESTINI
t,
lade.
Ladettaja- Admin
gratz lade ite en juo energia juomia siksi ku ne on epäterveelisiä. Mut kyl niit aina sillo tällö nauttii;)
armas- Kohta-Jopa-Aktiivinen
- Viestien lukumäärä : 19
Kyllä vähän voi juoda. Ei kuitenkaan liikaa.armas kirjutas:gratz lade ite en juo energia juomia siksi ku ne on epäterveelisiä. Mut kyl niit aina sillo tällö nauttii;)
Ladettaja- Admin
gz.ja kuka normaali peruskoulua käyvä nuori haluaa pysyä terveenä?=D(muutaku sää)Ladettaja kirjutas:Energiajuomissa on kofeiinia. Lapset eivät saa nukutuksi öisin. Ja jos ei saa nukutuksi, vastustuskyky hupenee. En kannata juomaan, jos haluatte pysyä terveinä.iTzSupa kirjutas:Ei vitussa oo hyviä, kamala maku ja sillai, huuletkin jäätyy niihin tölkkeihin talvisin. Mulle ei oo selvinny, et vaikuttaaks ne jotenkin valvomisee ? Ei todellakaan siltä tunnu, kusetusta ja rahan tuhlausta.
PS:
t,
lade.
No ne, keillä on kunnon elämä.Kaupusteleva Siivooja kirjutas:gz.ja kuka normaali peruskoulua käyvä nuori haluaa pysyä terveenä?=D(muutaku sää)Ladettaja kirjutas:Energiajuomissa on kofeiinia. Lapset eivät saa nukutuksi öisin. Ja jos ei saa nukutuksi, vastustuskyky hupenee. En kannata juomaan, jos haluatte pysyä terveinä.iTzSupa kirjutas:Ei vitussa oo hyviä, kamala maku ja sillai, huuletkin jäätyy niihin tölkkeihin talvisin. Mulle ei oo selvinny, et vaikuttaaks ne jotenkin valvomisee ? Ei todellakaan siltä tunnu, kusetusta ja rahan tuhlausta.
PS:
t,
lade.
Ladettaja- Admin
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1