Allu on K5
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tolvanen esittäytyy!

5 posters

Go down

Tolvanen esittäytyy! Empty Tolvanen esittäytyy!

Postitamine  Tolvanen Esm 20 Dets 2010 - 8:51

Jeah, morkesta vaan. Mitäs tähän nyt laittais, ainakin perustiedot ja tälläset Smile

Olen siis 14v perusjuntti täältä itä-suomesta (varkaudesta). Harrastelen RC autoilua ja pyöräilyä sen verran, että poljen arkisin ~18km koulumatkoja. Kovimmilla pakkasilla (kylmempää kuin -20) menen usein porukoiden kyydillä. Olen pienluokalla, mutta se ei tarkoita et olisin kehitysvammainen tjsp. En vain tykkää opiskelusta, pienluokassa se on kuitenkin helpompaa opiskella. Pientä rikostaustaa on pahoinpitelystä ja tappouhkauksesta, muttei muusta. En enempää kerro omista pahuuksistani :>

Vähän ruumiillista tietoa:
Like a Star @ heaven Pituutta 178cm
Like a Star @ heaven Leveyttä/painoa/massaa 80kg
Like a Star @ heaven Voimaa on liikaa
Like a Star @ heaven Kengän koko on 44/45

Runescapesta vielä jotain? Nojoo. Olen pelannut runescapea jotakuinkin kuutisen vuotta. RS puolella overall on +1840 ja combattia tällä hetkellä 113 levelin verran. Olen lähinnä jokaskillinmies, kaikkia expaan tasaisesti. Tavoitteena tällä hetkellä: All skills over 70 JA 99 attack. Player moderatorin sain hieman vajaa vuosi sitten, joten rento mod scapen puolella ja jaksan jankata joka asiasta vaikka mitä! Mutet kerran modina saanut, tosin, sain ne poiskin koska oli aiheeton.

Olen myös kokenut klaaneista ja yhteisöistä, koska olen ylläpitäjänä suomalaisessa, noin 90 jäsenisessä yhteisössä. Olen siellä koodipuolella johtava henkilö toisen perustajan kanssa. Ainoa surkea kokemus on Pehmo A, joka ei todellakaan tiedä oman chatin ylläpidosta mitään. Pehmo suuttui helposti ja piti itseään maailman ykkösenä kaikkitietävänä oraakkelina. Sitten kun sanoin jotain joka olikin hänen "havaintoja/mielipiteitä/tietoa" vastaan, hän joko suuttui siitä enemmän tai sitten jos tajusi, hiljeni heti. Jos pehmolle kertoo faktoja, hän raivoaa ja myöhemmin tajuaa asian. Lisää paskanjauhantaa löytyy itse pehmon chatista, jossa ei oikein tunnu olevan henkinen taso kasvaneen vuoteen ollenkaan. Kiitos diktaattori-pehmon Cool

Ja jotain muuta ehkä vielä irtoaapi. Noh, olen melkonen teknikko mielestäni. Pidän tietokoneella olemisesta ja teen vaikka mitä internetissä. Tunnen phpbb foorumien toiminnot aika hyvin ja tykkään koodailla sivustoja. Tällä hetkellä ykkösenä on CSS (Cascading Style Sheets) koodaus, koska saan hahmottaa juuri sellaiseksi tyylin kuin haluan. CSS on nimittäin kotisivuille tyylien tekoa. Jos olet kiinnostunut kädenjäljestäni, löydät sivuston osoitteesta http://tolvanen.arkku.net. Ota Damagee voi myös harkita mainontaa sivustollani, joka on myös mahdollista ilman erityisiä korvauksia vastaan.

Tolvanen on puhunut.

Tolvanen
Extreme Donator
Extreme Donator

Viestien lukumäärä : 1
Join date : 19/12/2010

Tagasi üles Go down

Tolvanen esittäytyy! Empty Re: Tolvanen esittäytyy!

Postitamine  Eho Esm 20 Dets 2010 - 10:26

liikaa tekstiä ;O En jaksanu lukee

mut kuitenkin Welcome!
Eho
Eho
Yli-Aktiivinen

Viestien lukumäärä : 34
Join date : 19/12/2010
Ikä : 29
Paikkakunta : Amsterdam

https://www.youtube.com/user/a55h0l4

Tagasi üles Go down

Tolvanen esittäytyy! Empty Re: Tolvanen esittäytyy!

Postitamine  Ladettaja Esm 20 Dets 2010 - 11:12

Luin!
Olet tervetullut.
Ladettaja
Ladettaja
Admin

Viestien lukumäärä : 451
Join date : 06/12/2010

Tagasi üles Go down

Tolvanen esittäytyy! Empty Re: Tolvanen esittäytyy!

Postitamine  kauppias K5 Reede 7 Jan 2011 - 21:14

luin vaa noihi rikosrekisteri hommiin asti=D
mut joo oot bad boy;D ja tervetuloa!
juu ja millanes rc-auto sulta löytyy? ite en harrasta mut omistan jonku revon=D en tie tarkempaa mut makso uutena joku 600€
kauppias K5
kauppias K5
N00B

Viestien lukumäärä : 234
Join date : 08/12/2010
Paikkakunta : varrock

https://www.youtube.com/user/robedreamohPK?feature=mhum

Tagasi üles Go down

Tolvanen esittäytyy! Empty Re: Tolvanen esittäytyy!

Postitamine  Rising Starr Püh 9 Jan 2011 - 5:44

Luin kolmanneksen, welcome toweri.

Rising Starr
Yli-Eliitti

Viestien lukumäärä : 74
Join date : 02/01/2011

Tagasi üles Go down

Tolvanen esittäytyy! Empty Re: Tolvanen esittäytyy!

Postitamine  Sponsored content


Sponsored content


Tagasi üles Go down

Tagasi üles

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele