log out propleema
2 posters
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
log out propleema
siis kun tuun sisää ja oon painanu sen "Kirjaudu autmaattisesti sisään" nii se ei koskaan kirjaudu.ja sitten ku painan jostai foorumin osasta usein accoun loggaa ulos foorumeilta...
Re: log out propleema
Asiaa viedään eteenpäin. Kiitän.robedreamoh kirjutas:siis kun tuun sisää ja oon painanu sen "Kirjaudu autmaattisesti sisään" nii se ei koskaan kirjaudu.ja sitten ku painan jostai foorumin osasta usein accoun loggaa ulos foorumeilta...
ilmoitamme tukifoorumille.
Ladettaja- Admin
- Viestien lukumäärä : 451
hyvä=) toivon että vastauksia saadaan pianLadettaja kirjutas:Asiaa viedään eteenpäin. Kiitän.robedreamoh kirjutas:siis kun tuun sisää ja oon painanu sen "Kirjaudu autmaattisesti sisään" nii se ei koskaan kirjaudu.ja sitten ku painan jostai foorumin osasta usein accoun loggaa ulos foorumeilta...
Niiltä tuli vastaus:robedreamoh kirjutas:hyvä=) toivon että vastauksia saadaan pianLadettaja kirjutas:Asiaa viedään eteenpäin. Kiitän.robedreamoh kirjutas:siis kun tuun sisää ja oon painanu sen "Kirjaudu autmaattisesti sisään" nii se ei koskaan kirjaudu.ja sitten ku painan jostai foorumin osasta usein accoun loggaa ulos foorumeilta...
-vaihda selain, niin yleensä toimii. (itsekin olen vaihtanut firefoxista google chromeen, niin alkoi toimia log-in.)
-evästeesi ei ole kunnossa.
Ladettaja- Admin
Ladettaja kirjutas:Niiltä tuli vastaus:robedreamoh kirjutas:hyvä=) toivon että vastauksia saadaan pianLadettaja kirjutas:Asiaa viedään eteenpäin. Kiitän.robedreamoh kirjutas:siis kun tuun sisää ja oon painanu sen "Kirjaudu autmaattisesti sisään" nii se ei koskaan kirjaudu.ja sitten ku painan jostai foorumin osasta usein accoun loggaa ulos foorumeilta...
-vaihda selain, niin yleensä toimii. (itsekin olen vaihtanut firefoxista google chromeen, niin alkoi toimia log-in.)
-evästeesi ei ole kunnossa.
ookkei,koitan myöhemmi tänää;D
No onkos tullut muutoksia?
Ladettaja- Admin
en oo pystyny viel lagin takii lataa uutta-.-Ladettaja kirjutas:No onkos tullut muutoksia?
Lataa silloin kun voit. Chrome ftw.robedreamoh kirjutas:en oo pystyny viel lagin takii lataa uutta-.-Ladettaja kirjutas:No onkos tullut muutoksia?
Ladettaja- Admin
jep chrome ounaa=) ja nyt ei o logannu ulos ja au-tomaattinen kirjautuminenki toimiLadettaja kirjutas:Lataa silloin kun voit. Chrome ftw.robedreamoh kirjutas:en oo pystyny viel lagin takii lataa uutta-.-Ladettaja kirjutas:No onkos tullut muutoksia?
Hienoa. Eli hommat ollaan saatu kuntoon.robedreamoh kirjutas:jep chrome ounaa=) ja nyt ei o logannu ulos ja au-tomaattinen kirjautuminenki toimiLadettaja kirjutas:Lataa silloin kun voit. Chrome ftw.robedreamoh kirjutas:en oo pystyny viel lagin takii lataa uutta-.-Ladettaja kirjutas:No onkos tullut muutoksia?
Ladettaja- Admin
kyllä,kiitos avusta=)Ladettaja kirjutas:Hienoa. Eli hommat ollaan saatu kuntoon.robedreamoh kirjutas:jep chrome ounaa=) ja nyt ei o logannu ulos ja au-tomaattinen kirjautuminenki toimiLadettaja kirjutas:Lataa silloin kun voit. Chrome ftw.robedreamoh kirjutas:en oo pystyny viel lagin takii lataa uutta-.-Ladettaja kirjutas:No onkos tullut muutoksia?
~~siivoja~~
p.s olen päättänyt ryhtä asialliseksi=) yritän olla rageematta aina vähän väliä mutta kyllä sitä höyryä joskus on päästettävä pois=)
mutta "moj n00bit" tervehdyksestä en luovu!
Ei tarvitse.Siivoja kirjutas:kyllä,kiitos avusta=)Ladettaja kirjutas:Hienoa. Eli hommat ollaan saatu kuntoon.robedreamoh kirjutas:jep chrome ounaa=) ja nyt ei o logannu ulos ja au-tomaattinen kirjautuminenki toimiLadettaja kirjutas:Lataa silloin kun voit. Chrome ftw.robedreamoh kirjutas:en oo pystyny viel lagin takii lataa uutta-.-Ladettaja kirjutas:No onkos tullut muutoksia?
~~siivoja~~
p.s olen päättänyt ryhtä asialliseksi=) yritän olla rageematta aina vähän väliä mutta kyllä sitä höyryä joskus on päästettävä pois=)
Olet huumorintajuinen, ja pidän juuri sinusta ja muista klaanilaisesta sellaisina kuin he ovat.
Ladettaja- Admin
paitsi etten saa sanoo sua enää n00biks;D nykyään oot sitten pr00Ladettaja kirjutas:Ei tarvitse.Siivoja kirjutas:kyllä,kiitos avusta=)Ladettaja kirjutas:Hienoa. Eli hommat ollaan saatu kuntoon.robedreamoh kirjutas:jep chrome ounaa=) ja nyt ei o logannu ulos ja au-tomaattinen kirjautuminenki toimiLadettaja kirjutas:Lataa silloin kun voit. Chrome ftw.robedreamoh kirjutas:en oo pystyny viel lagin takii lataa uutta-.-Ladettaja kirjutas:No onkos tullut muutoksia?
~~siivoja~~
Olet huumorintajuinen, ja pidän juuri sinusta ja muista klaanilaisesta sellaisina kuin he ovat.
Miten vain.kauppias kirjutas:paitsi etten saa sanoo sua enää n00biks;D nykyään oot sitten pr00Ladettaja kirjutas:Ei tarvitse.Siivoja kirjutas:kyllä,kiitos avusta=)Ladettaja kirjutas:Hienoa. Eli hommat ollaan saatu kuntoon.robedreamoh kirjutas:jep chrome ounaa=) ja nyt ei o logannu ulos ja au-tomaattinen kirjautuminenki toimiLadettaja kirjutas:Lataa silloin kun voit. Chrome ftw.robedreamoh kirjutas:en oo pystyny viel lagin takii lataa uutta-.-Ladettaja kirjutas:No onkos tullut muutoksia?
~~siivoja~~
Ladettaja- Admin
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1