mihin helvettii tää chat on menos?
+4
Omg a Diiler
Ladettaja
Jeahhhh44
kauppias K5
8 posters
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Jeahhhh44- Eliitti
- Viestien lukumäärä : 51
Ikä : 29
Re: mihin helvettii tää chat on menos?
Hyvä report! Screenshot on koviksille...
Mutta nyt asiaan: Minusta on ihan perkeleen väärin, että cchen otetaan lisää genuja, esim. tuo Zero Noob tuli sinne generaliksi (2,3 days ago). Minun mielestäni genuja pitäisi karsia, eikä tehdä niitä lisää!!
Mutta nyt asiaan: Minusta on ihan perkeleen väärin, että cchen otetaan lisää genuja, esim. tuo Zero Noob tuli sinne generaliksi (2,3 days ago). Minun mielestäni genuja pitäisi karsia, eikä tehdä niitä lisää!!
Ladettaja- Admin
- Viestien lukumäärä : 451
oot iha oikees,ja btw miks vitussa uusgenut ei osaa kunnioittaa genuja(jotka on halunnu rank pois) jotka ovat olleet täälllä genuna cc:N perustamisesta lähtienLadettaja kirjutas:Hyvä report! Screenshot on koviksille...
nii! esim mä ja robed ollaa oltu ccssä sen perustamisesta lähtien, ja eikä arvosteta yhtään?robedreamoh kirjutas:oot iha oikees,ja btw miks vitussa uusgenut ei osaa kunnioittaa genuja(jotka on halunnu rank pois) jotka ovat olleet täälllä genuna cc:N perustamisesta lähtienLadettaja kirjutas:Hyvä report! Screenshot on koviksille...
Omg a Diiler- Kohta-Jopa-Aktiivinen
- Viestien lukumäärä : 14
misä on "thumbs up"-nappula?=DOmg a Diiler kirjutas:nii! esim mä ja robed ollaa oltu ccssä sen perustamisesta lähtien, ja eikä arvosteta yhtään?robedreamoh kirjutas:oot iha oikees,ja btw miks vitussa uusgenut ei osaa kunnioittaa genuja(jotka on halunnu rank pois) jotka ovat olleet täälllä genuna cc:N perustamisesta lähtienLadettaja kirjutas:Hyvä report! Screenshot on koviksille...
hehe (y)robedreamoh kirjutas:misä on "thumbs up"-nappula?=DOmg a Diiler kirjutas:nii! esim mä ja robed ollaa oltu ccssä sen perustamisesta lähtien, ja eikä arvosteta yhtään?robedreamoh kirjutas:oot iha oikees,ja btw miks vitussa uusgenut ei osaa kunnioittaa genuja(jotka on halunnu rank pois) jotka ovat olleet täälllä genuna cc:N perustamisesta lähtienLadettaja kirjutas:Hyvä report! Screenshot on koviksille...
Omg a Diiler- Kohta-Jopa-Aktiivinen
- Viestien lukumäärä : 14
Minä ainakin henkilökohtaisesti olen huomannu että eräät pelaajat cc:ssä luulevat olevansa vähän enemmän kun mitä ovat! ennyt sano nimiä tässä, vaan raportoin ne suoraan ota damagee:lle. hän saa päättää että mitä tekee kyseisille pelaajille. me adminit ainakin foorumeilla pidämme rauhan! Hauskoja foorumi hetkiä kaikille
Noora K5- Admin
- Viestien lukumäärä : 106
Enemmänhän foorumilla on rauhallisempaa kuin cc'ssä. Me emme ole joutuneet vielä bännimään ketään foorumin linjoilta. Lukuunottamatta muutamaa tapausta. Kuitenkin: foorumi on ollut yllättävän rauhallinen. Cc-kickejä on tapahtunut ehkä satoja, mutta foorumilla on ollut vain pari tapausta, jotka oli AIVAN PAKKO laittaa jäähylle...kanibling kirjutas:Minä ainakin henkilökohtaisesti olen huomannu että eräät pelaajat cc:ssä luulevat olevansa vähän enemmän kun mitä ovat! ennyt sano nimiä tässä, vaan raportoin ne suoraan ota damagee:lle. hän saa päättää että mitä tekee kyseisille pelaajille. me adminit ainakin foorumeilla pidämme rauhan! Hauskoja foorumi hetkiä kaikille
Joten siis: jos ette jaksa cc'n melskettä, tulkaa foorumille, täällä on rauhallisia puheita tzätissä.
Ladettaja- Admin
On jo.Herra kirjutas:hankkikaa elama
Ladettaja- Admin
Sehän on aika kallista?Kaupusteleva Siivooja kirjutas:sry ei oo varaaPösö kirjutas:hankkikaa elama
Ladettaja- Admin
5 senttiiLadettaja kirjutas:Sehän on aika kallista?Kaupusteleva Siivooja kirjutas:sry ei oo varaaPösö kirjutas:hankkikaa elama
Quillaume Zq- Kohta-Jopa-Aktiivinen
- Viestien lukumäärä : 12
Quillaume Zq kirjutas:5 senttiiLadettaja kirjutas:Sehän on aika kallista?Kaupusteleva Siivooja kirjutas:sry ei oo varaaPösö kirjutas:hankkikaa elama
50 Cent sai elämän 50 sentillä.
Jeahhhh44- Eliitti
- Viestien lukumäärä : 51
Tää cc on menossa *******! Jotain rajaa genujen antamisessa, riitoja melkein joka päivä .
Pohjolainen- Kohta-Jopa-Aktiivinen
- Viestien lukumäärä : 11
Just! Annoin armoa nyt, että saatte paskoa vähäsen ketjua, mutta nyt asiaan ja ketjun alkuperään.Quillaume Zq kirjutas:5 senttiiLadettaja kirjutas:Sehän on aika kallista?Kaupusteleva Siivooja kirjutas:sry ei oo varaaPösö kirjutas:hankkikaa elama
Ladettaja- Admin
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1