kauppias goes rage and troll
4 posters
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
kauppias goes rage and troll
o
Viimati muutis seda Rising Starr (Püh 9 Jan 2011 - 9:34). Kokku muudetud 1 kord
Rising Starr- Yli-Eliitti
- Viestien lukumäärä : 74
Re: kauppias goes rage and troll
En ole trollinut noin, tuo en ollut minä.
hiano et kerroit kokotarinan...
sää kickkasit mut ku sanoin ll...kickkasit mut myös kun käskit mun vittuilla lisää...rajasit muuten hianosti ton yhen kuvan sillai et siin ei näy et sää käskit mun vittuilla lisää...kerro ihmeessä omat tarinas
ja kickkasit myös toktzin ilman syytä...koska ccssä ei ole levutusrajaa!
btw l2usepaint
ja sitä paitsi spammailit itekki ccssä...
sää kickkasit mut ku sanoin ll...kickkasit mut myös kun käskit mun vittuilla lisää...rajasit muuten hianosti ton yhen kuvan sillai et siin ei näy et sää käskit mun vittuilla lisää...kerro ihmeessä omat tarinas
ja kickkasit myös toktzin ilman syytä...koska ccssä ei ole levutusrajaa!
btw l2usepaint
ja sitä paitsi spammailit itekki ccssä...
8 x d ei ole spämmiä
En ole ikinä varoittanut alle 10 peräkkäisen merkin floodista, pelle.
Tossa nyt oli vain esimakua. Toktzin potkasin jatkuvasta ohjeitteni noudattamatta jättämisestä minkä koin hyvin aiheelliseksi. Säännöt muuttuvat, vaikkei damage niitä kaikkia kerkeä muuttamaan. Toktzia varotin hmm 4 kertaa?
Lisäksi, hyvä kuva kahdesti trollauksesta jota en ole harjoittanut >.<
Tossa nyt oli vain esimakua. Toktzin potkasin jatkuvasta ohjeitteni noudattamatta jättämisestä minkä koin hyvin aiheelliseksi. Säännöt muuttuvat, vaikkei damage niitä kaikkia kerkeä muuttamaan. Toktzia varotin hmm 4 kertaa?
eli siis.jos koen jonkun alhaseks sillo ku mul on genu,saan kickata kaikki?samaahan tuo tarkotti aiheeton kick oli koska ei ole levutusrajaa muutakun sun pienessä rusinassas jssa luulet omistavas cc:n kun damage ei ole paikallaRising Starr kirjutas:8 x d ei ole spämmiä
Ei maistu Ei lupasi parantaa käytöstään. Näes nyt hän on kickinyt porukkaa, vaikka itekin on spamminyt. Kiitän hirvittävästi reportista sen tuottajalle. Itse en tiedä, ovatko kyseiset kaksi muuta hahmoa hänen käytössään, mutta varmaan sen muut tietävät. Ja muuten: jos genu käskee sanomaan jotain, sillä ei ole oikeus kickiä pelaajaa chatista.kauppias kirjutas:eli siis.jos koen jonkun alhaseks sillo ku mul on genu,saan kickata kaikki?samaahan tuo tarkotti aiheeton kick oli koska ei ole levutusrajaa muutakun sun pienessä rusinassas jssa luulet omistavas cc:n kun damage ei ole paikallaRising Starr kirjutas:8 x d ei ole spämmiä
Ladettaja- Admin
- Viestien lukumäärä : 451
jos nyt noita unrobed k0:ta ja blessed armaa tarkotat nii myönnnän et ne on mun=[]Ladettaja kirjutas:Ei maistu Ei lupasi parantaa käytöstään. Näes nyt hän on kickinyt porukkaa, vaikka itekin on spamminyt. Kiitän hirvittävästi reportista sen tuottajalle. Itse en tiedä, ovatko kyseiset kaksi muuta hahmoa hänen käytössään, mutta varmaan sen muut tietävät. Ja muuten: jos genu käskee sanomaan jotain, sillä ei ole oikeus kickiä pelaajaa chatista.kauppias kirjutas:eli siis.jos koen jonkun alhaseks sillo ku mul on genu,saan kickata kaikki?samaahan tuo tarkotti aiheeton kick oli koska ei ole levutusrajaa muutakun sun pienessä rusinassas jssa luulet omistavas cc:n kun damage ei ole paikallaRising Starr kirjutas:8 x d ei ole spämmiä
ja nytku jaksoin lukee hiukan pidemmälle niiin 8-10=2...2 merkkiä tuskin erottaa onko se spam vai ei?
Similar topics
» Kauppias kusettaa?
» Z e r o Noob ja Ei maistu Ei |VS| Kauppias
» finland prod rage
» Finland prod goes rage
» Z e r o Noob ja Ei maistu Ei |VS| Kauppias
» finland prod rage
» Finland prod goes rage
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1