finland prod rage
+2
Jeahhhh44
smurffi
6 posters
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
smurffi- Extreme Donator
- Viestien lukumäärä : 3
Jeahhhh44- Eliitti
- Viestien lukumäärä : 51
Ikä : 29
Re: finland prod rage
Hui, miten pelottava...Matu kirjutas:ime kikkeliä
No, mutta asiaan; minunkin mielestä finland prod on suoraan sanottuna täysi ******, se haukkui minua noobiksi ja lisäksi vähättelee kokoajan minua henkisesti ja fyysisesti. Tällaiset pois välittömästi! Liityn siis ketjun aloittajan kanssa samaan ryhmään. Finland Prod pois genun asemasta.
Ladettaja- Admin
- Viestien lukumäärä : 451
nii on. täys kusipääLadettaja kirjutas:Hui, miten pelottava...Matu kirjutas:ime kikkeliä
No, mutta asiaan; minunkin mielestä finland prod on suoraan sanottuna täysi ******, se haukkui minua noobiksi ja lisäksi vähättelee kokoajan minua henkisesti ja fyysisesti. Tällaiset pois välittömästi! Liityn siis ketjun aloittajan kanssa samaan ryhmään. Finland Prod pois genun asemasta.
Omg a Diiler- Kohta-Jopa-Aktiivinen
- Viestien lukumäärä : 14
Omg a Diiler kirjutas:nii on. täys kusipääLadettaja kirjutas:Hui, miten pelottava...Matu kirjutas:ime kikkeliä
ON SE HIENOA KU HERRA VELTTOMULKULLA ON NIIN VAIKEETA KU LÄHTI GENU
Jeahhhh44- Eliitti
MITÄ SÄKI SIIN EETU ITKET
Jeahhhh44- Eliitti
Matu kirjutas:MITÄ SÄKI SIIN EETU
ITKET
ööööööööö.oon tullu siihe tulokseen että sää pelotat mua
Foorumilla ei saa pelotella toista. Se on säännöissä kiellettyä.
Ladettaja- Admin
kaikki allun kivat harrastukset kielletää=DLadettaja kirjutas:Foorumilla ei saa pelotella toista. Se on säännöissä kiellettyä.
Ihme valittajia koko johtoporras täynnä... aina ku joku sanoo jtn nii heti kuvaa foorumeille. Ymmärrän että näistä pitää raportoida mutta en ite ainakaa jaksas joka V***n asiasta valittaa -.-
armas- Kohta-Jopa-Aktiivinen
- Viestien lukumäärä : 19
Et ota tosissasi? Tämä oli aiheellinen reportti. Jos kickataan lauseesta "Pyh ja pah", niin se ei ole kovin oikea syy karkottaa pelaaja cc-kanavalta.armas kirjutas:Ihme valittajia koko johtoporras täynnä... aina ku joku sanoo jtn nii heti kuvaa foorumeille. Ymmärrän että näistä pitää raportoida mutta en ite ainakaa jaksas joka V***n asiasta valittaa -.-
Minä tiedän, koska olen Ylläpitoa foorumilla. Ja se mitä tiedän, on:"Kaikesta reporttia, vaikkei reportti olisikaan kovin kunnollinen, silti voi cc-keskusteluja foorumilla screenshotata"..
totta!kauppias kirjutas:kaikki allun kivat harrastukset kielletää=DLadettaja kirjutas:Foorumilla ei saa pelotella toista. Se on säännöissä kiellettyä.
Ladettaja- Admin
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1