Tämä Taustakuvaksi Xat:tiin. ?
3 posters
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Tämä Taustakuvaksi Xat:tiin. ?
Nopea tuotos.
Suur Tuomas- K5
- Viestien lukumäärä : 132
Ikä : 27
Re: Tämä Taustakuvaksi Xat:tiin. ?
Jos kukaan ei vastusta asiaa, tämä asetetaan taustakuvaksi 22.2.
Ladettaja- Admin
- Viestien lukumäärä : 451
Ladettaja kirjutas:Jos kukaan ei vastusta asiaa, tämä asetetaan taustakuvaksi 22.2.
Aiempi Aika Esim 20.2.
Suur Tuomas- K5
Ja eika laiteta, laittakaa mun ags killi jonka voitte ottaa mun videosta.
Allu K5 kirjutas:Ja eika laiteta, laittakaa mun ags killi jonka voitte ottaa mun videosta.
Fine laita Linkki Poika. Lisään vaa tekstit Poika.
Suur Tuomas- K5
Anna kuvan url-osoite, niin harkitsen asiaa.Allu K5 kirjutas:Ja eika laiteta, laittakaa mun ags killi jonka voitte ottaa mun videosta.
Ladettaja- Admin
Ladettaja kirjutas:Anna kuvan url-osoite, niin harkitsen asiaa.Allu K5 kirjutas:Ja eika laiteta, laittakaa mun ags killi jonka voitte ottaa mun videosta.
eiiiii
Suur Tuomas- K5
Huomasitko sanan "harkitsen" ?Dehsamout / Kids Burple. kirjutas:Ladettaja kirjutas:Anna kuvan url-osoite, niin harkitsen asiaa.Allu K5 kirjutas:Ja eika laiteta, laittakaa mun ags killi jonka voitte ottaa mun videosta.
eiiiii
Ladettaja- Admin
Ladettaja kirjutas:Huomasitko sanan "harkitsen" ?Dehsamout / Kids Burple. kirjutas:Ladettaja kirjutas:Anna kuvan url-osoite, niin harkitsen asiaa.Allu K5 kirjutas:Ja eika laiteta, laittakaa mun ags killi jonka voitte ottaa mun videosta.
eiiiii
huomasin ja muokkaaan jos tulee
Suur Tuomas- K5
Otan oikeudet silloin pois, jos sinulta semmoiset löytyy!! RAAAARRRGGGGHHHH!!!!Dehsamout / Kids Burple. kirjutas:Ladettaja kirjutas:Huomasitko sanan "harkitsen" ?Dehsamout / Kids Burple. kirjutas:Ladettaja kirjutas:Anna kuvan url-osoite, niin harkitsen asiaa.Allu K5 kirjutas:Ja eika laiteta, laittakaa mun ags killi jonka voitte ottaa mun videosta.
eiiiii
Ladettaja- Admin
Ladettaja kirjutas:Otan oikeudet silloin pois, jos sinulta semmoiset löytyy!! RAAAARRRGGGGHHHH!!!!Dehsamout / Kids Burple. kirjutas:Ladettaja kirjutas:Huomasitko sanan "harkitsen" ?Dehsamout / Kids Burple. kirjutas:Ladettaja kirjutas:Anna kuvan url-osoite, niin harkitsen asiaa.Allu K5 kirjutas:Ja eika laiteta, laittakaa mun ags killi jonka voitte ottaa mun videosta.
eiiiii
Mitkä oikeudet ? WTF?
Suur Tuomas- K5
Ettet pääse vaihtaa kuvaa.Dehsamout / Kids Burple. kirjutas:Ladettaja kirjutas:Otan oikeudet silloin pois, jos sinulta semmoiset löytyy!! RAAAARRRGGGGHHHH!!!!Dehsamout / Kids Burple. kirjutas:Ladettaja kirjutas:Huomasitko sanan "harkitsen" ?Dehsamout / Kids Burple. kirjutas:Ladettaja kirjutas:Anna kuvan url-osoite, niin harkitsen asiaa.Allu K5 kirjutas:Ja eika laiteta, laittakaa mun ags killi jonka voitte ottaa mun videosta.
eiiiii
Mitkä oikeudet ? WTF?
Ladettaja- Admin
Ladettaja kirjutas:Ettet pääse vaihtaa kuvaa.Dehsamout / Kids Burple. kirjutas:Ladettaja kirjutas:Otan oikeudet silloin pois, jos sinulta semmoiset löytyy!! RAAAARRRGGGGHHHH!!!!Dehsamout / Kids Burple. kirjutas:Ladettaja kirjutas:Huomasitko sanan "harkitsen" ?Dehsamout / Kids Burple. kirjutas:Ladettaja kirjutas:Anna kuvan url-osoite, niin harkitsen asiaa.Allu K5 kirjutas:Ja eika laiteta, laittakaa mun ags killi jonka voitte ottaa mun videosta.
eiiiii
Mitkä oikeudet ? WTF?
et näköjää pistä? selvä.
Suur Tuomas- K5
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1